Vetinari, Król Upiorów
Obecny władca zastępów mrocznych rycerzy, jednogłośnie mianowany przez wszystkich swoich zwolenników. Sprawuje władzę absolutną i to do niego należy ostatnie słowo.
Limit miejsc: 0/1
Bonus rangowy: Broń dematerializuje się, co skutecznie sprawia, iż ataki ignorują przeszkody w postaci metalu, drewna jak na przykład broń, tarcza czy pancerz. Z kolei, by utrzymać ową moc w broni sam poddaje się dematerializacji, co objawia się widmowym powidokiem wokół niego, nad wyraz wyraźne, ilekroć się porusza. Ma to jednak swoje konsekwencje, gdyż ataki magiczne odnoszą dwukrotnie większy efekt niż pierwotnie.
Ossuasi, Arcykapłan
Wysoko postawiona w hierarchii osoba, mająca dużo władzy w rękach i podlegająca bezpośrednio tylko Królowi Upiorów. Do głównych zadań należy stabilność w królestwie, dobry stan rzeczy obecnego króla oraz rozwój umiejętności, by móc zaradzić nieznanym problemom wszelakiej maści.
Limit miejsc: 0/1
Bonus rangowy: Telepatia - umożliwia wnikliwe zaglądanie w myśli osoby, która znajduje się w jego polu widzeniu. Potrafi też dostrzec jakimi emocjami i zamiarami kieruje się dana jednostka.
Megent, Naznaczony (Bohater)
Starannie dobrana przez króla świta, jako że tylko on mógł mianować bohatera, który wyróżnił się i przysłużył w oczach władcy. Odznaczają się niebywałymi zdolnościami bojowymi zarówno w walce wręcz jak i magii.
Limit miejsc: 0/4
Bonus rangowy: Są w stanie oszukać śmierć i powrócić jeszcze raz do boju w razie polegnięcia.
Proelta, Niewzruszony (Elitarny)
Innymi słowy, elitarny zastęp mrocznych rycerzy, stanowiącą główną siłę uderzeniową i sławną za zdolność przełamania niemalże każdego szyku bojowego. Indywidualnie również budzą podziw w oczach wielu.
Limit miejsc: 0/8
Bonus rangowy: Dowolną broń bezpośrednią lub pocisk potrafią zakląć, by zajęła się niebieskim ogniem, co zwiększa znacznie ich możliwości bojowe.
Gewentra, Mędrzec
Znają się na magii i posiadają bogatą wiedzę ogólną. Wydawałoby się, iż mają odpowiedź na wszystko, choć każdy mądry mędrzec wie, iż wiedza i jej zasoby są nieograniczone. Cieszą się poszanowaniem między innymi za dobre rady, jakim nadarzy im się udzielić.
Limit miejsc: 0/2
Bonus rangowy: Widmowy chowaniec — Magiczny pocisk w postaci sowy, kruka lub innego tworu, który po dotarciu w miejsce docelowe rozbłyskuje się i ukazuje oświetlony teren, przy okazji odkrywa również rzeczy niewidzialne gołym okiem, np. niewidzialne rzeczy lub istoty.